18 de gener 2006

ELS CINC MALS HÀBITS (O MANIES)
Diguem-ne, va per tu... (n'hi ha moltes més però et vaig prometre que les reduiria a cinc)
1. Mossegar-me les ungles i les pells del voltant. Ja sé que a alguns els pot semblar una costum antihigiènica però us puc assegurar que estan molt apetitoses…
2. Llegir més d’un llibre alhora. De fet, en aquests moments son cinc i estic pensant en ampliar...
3. Quan m’agrada una cançó, puc escoltar-la en “repeat” hores i hores. Amb la desesperació que això pot causar entre els qui m’envolten, és clar.
4. Sóc incapaç de no contestar el telèfon quan sona. Encara que tingui que sortir de la dutxa corrent amb el perill que això comporta.
5. Li tinc mania a les males olors en general i a les d’all i suor en particular. He arribat a baixar-me d’un autobús o canviar-me de taula en un restaurant per aquesta causa.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Del tema ungles no m'importa, sempre i quan no senti el sorollet de quan es rossenguen... a casa també s'empipaven amb jo pel tema repeat!!!!

I ets una lectora compulsiva!!!!!

Quan mos veiem me dutxaré, perquè no me plantis a la taula... :(

Esther ha dit...

Tonta! els de l'oloreta eren a la taula de costat i t'asseguro que feia dies que els havia abandonat el Rexona...
Per cert, Sara, ahir vaig dinar a un restaurant aprop de casa teva (La Singular)...

Anònim ha dit...

allà hi vaig sovint! un dia hi anam! podriem dinar dilluns que ve plegades?

Marc ha dit...

Uoooo, merci, Esther! :D

Com diu Guasteví, lectora compulsiva!! I ja saps de què va cadascún??

Amb el repeat de les cançons també em passa... vinga un i altre cop, fins que me'n canso un poc i fins passats uns dies no puc tornar-la a escoltar :S

Perillós, sortir de la dutxa mullada i agafar el telèfon...

Anònim ha dit...

ah sí, lo de sortir de la dutxa... convida'ns, i dutxa't, que te telefonarem...

Esther ha dit...

Oooooh, que dolents...

Marc ha dit...

Jajajaja, Guasteví!!

Consti que jo no ho he dit, eh... (ni ho he pensat... cough* xD És broma)

Ferran Moreno ha dit...

Quins tres us heu ajuntat! :D

Compartim algunes manies, Esther, com la d'escoltar obsessivament una cançó. Fa anys em van regalar una cinta que només tenia una cançó a cada cara, repetida tantes vegades com durava la cinta. Va ser quan vaig agafar aquesta mania, em temo.

Ferran