12 d’abril 2007



CARRETERA I MANTA


En aquests temps en que tot son presses i per anar d’un lloc a l’altre sembla que ja no podem prescindir de l’avió, encara hi ha gent que prefereix agafar el cotxe i fer ruta tranquil·lament. Viatjar sense pressa, parar on et ve de gust, veure pobles que mai hauries conegut o no perdre el temps en un aeroport poden ser forts al·licients a l’hora de triar com fer un viatge.
Si res mes no, a mi m’ho sembla i pel que es veu al senyors de Google Maps també.
Viatjar per carretera de Barcelona a New York segur que és una delícia.
El que no tinc tant clar, veient el pas 39 de la ruta, és de que em servirà la manta...





2 comentaris:

namaga ha dit...

"cruzar el Atlántico a nado 5,575 km"
:DDDD deu meu! prefereixo seguir un altre camí!

Anònim ha dit...

Jo també!. Un creuer de luxe ja m'aniria bé a mi... ;-)