24 de gener 2006


SOMRIURE ÉS GRATIS!


No és cap secret que riure aixeca els ànims. I cada cop es confirma més que millora l’estat físic del cos humà.
Existeixen estudis que demostren que riure relaxa els muscles tensos, redueix la producció de les hormones que causen l’estrès, baixa la pressió de la sang, ajuda a incrementar la absorció de oxigen en sang i crema calories donat que mobilitzem uns 400 músculs del cos.
Alguns investigadors creuen que riure 100 cops es equivalent a fer un exercici aeròbic durant 10 minuts en una maquina de rems o a 15 minuts de bicicleta...

I jo que em volia apuntar a un gimnàs!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

clar que sí! açò me recorda aquella pel·lícula on vaig sentir a parlar per primera vegada de la risoteràpia... es deia quelcom tipus Balneario de BatleCreek, o alguna cosa així...

Esther ha dit...

Siii, no era aquella on sortia el doctor Kellogs, el dels cereals?

Anònim ha dit...

sips, vaig riure molt i sovint record la banda sonor: un piano acompanyant el riure de la gent...!

Esther ha dit...

I els invents i tractaments que eren tan estrafolaris com ell...
Sara, com ho puc fer per insertar una imatge a la capçalera? i per tenir castpost?

namaga ha dit...

doncs ja m'acabes de fer riure amb
la teva última frase, que bé!

Esther ha dit...

Per què, Namagueta? també pensaves apuntar-te a un gimnàs?

namaga ha dit...

siii

Esther ha dit...

Apunta't, dona!

namaga ha dit...

després del teu article m'ho he repensat
;)

Esther ha dit...

JA, JA, JA, JA, JA...

Marc ha dit...

Doncs a riure s'ha dit!! ;)

www.castpost.com , Esther, és la pàgina del castpost... Per posar una imatge a la capçalera t'haurà d'explicar la mestressa Sara, perquè jo no en se... :P

Petonets!! :)

wildwildreally ha dit...

pues vamos a reírnos aún más!!!