09 de juny 2006



LLIBRES RARS


Per als qui llegir és un plaer, ho sol ser a qualsevol lloc i hora.
Jo no tinc massa manies a l’hora de triar el lloc, us ho ben asseguro.
Només em cal que el llibre em sigui interessant, que hi hagi prou llum per veure bé les lletres i tenir un mínim de comoditat.
Potser si que hi ha qui acostuma a fer-ho al seu sofà preferit i amb una llum especial o qui li agrada llegir a l’aire lliure, assegut en un banc d’un parc o a la gespa d’un jardí, etc.
A molts també ens agrada llegir al llit i deu ser per això que hi ha qui
inventa maneres de fer-nos la lectura més còmode.

2 comentaris:

Marc ha dit...

Ostreeeeeees!! Quina passada!! A mi m'aniria bè, perquè al llit arriba a ser incòmode...
Fa anys m'adormia llegint al llit, panxa avall i amb la llum encesa... ú_ù
I, des de sempre, si és un bon llibre, a qualsevol lloc i hora!

Anònim ha dit...

Fa anys (no tants si ho penso bé) llegia on fos, sentada als escalons de casa, apoyada a la barana del balcó, etc... ara però, m'he tornat un xic més "comodona".
Ainnnsss, potser és que em faig gran?