31 de maig 2006


COSES NECESSARIES


Tots tenim coses necessàries. Són coses sense les quals estem segurs que no podríem viure. Objectes de totes classes, formes i colors que tenim des de fa molts anys i que guardem per que en el fons tenim por de que si no ho fem, perdrem part el nostre passat.
Altres són coses noves. Coses que veiem en una revista o pel carrer o per la televisió. Coses que, de cop i volta, desitgem per que ens son necessàries i que no parem fins aconseguir-les. Coses que un cop aconseguides, en poc temps perdem l’interès per elles i queden en un calaix, oblidades.
Quines coses penseu que són absolutament necessàries?
Fa dies que provo de fent-ne un llistat i creieu-me, estic tenint greus problemes per trobar-ne una...

30 comentaris:

Marc ha dit...

Buffffff, és difícil... Et diria: menjar, aigua i gent, però no són coses... I tampoc es guarden :S

Seguiré pensant... :) Petonet!

Anònim ha dit...

música, no puc viure sense música, sense pensar cançons, melodies, lletres, títols o cantants, o grups o sons, el que sigui, música, bendita música...

Anònim ha dit...

La música no és una cosa, Dietrich. És un plaer, un estat d'ànim, una i mil sensacions...

Esther

namaga ha dit...

mmmm ...
igual més aviat seria un record molt personal i artesanal, d'algú que ja no hi fos.

una manta feta per la meva tieta

Anònim ha dit...

llavors, la col·lecció de cd's digitalitzada en un disc dur portàtil per tenir-la per tot arreu... (ja són molt més de 700 cd's!)

Anònim ha dit...

Molt bona, Namaga. Això seria una cosa insustituible, un tresors que s'ha de guardar però una cosa necessària, no sé...

Anònim ha dit...

Ostres, Dietrich, si que n'hi poden entrar de cd's... ha de ser genial poder tenir tota la música que t'agrada atrapada dins d'un aparell petit. Gairebé és una capsa màgica, no trobes?.
Genial, útil, pràctic... però necessari, tu creus?

Esther

namaga ha dit...

aiii!

que potser te'n vols anar de viatge
i no saps que posar-hi a la maleta?

ja està!

una maleta!

Anònim ha dit...

Noooo, sempre pots marxar amb les mans buides i sense res penjat a l'esquena...

namaga ha dit...

estic molt capficada ...
mmm ... hi pensaré més ...

Marc ha dit...

En aquest món (de me**a) no podem anar enlloc sense diners... i n'hi ha que s'obsesionen en guardar-lo...

Anònim ha dit...

Si que semblen necessaris els diners, si. Per moltes situacions ho són però no et serveixen per "comprar" que algú s'enamori (de veritat i no fent veure) de tu, per exemple...

namaga ha dit...

encara no ho sé ...
pero bon cap de setmana Esther
un beset

Ferran Moreno ha dit...

Per la descripció que en fas, més que coses necessàries fa l'efecte que parlis de les coses innecessàries que no podem passar sense tenir.

Jo no sabria viure sense un llibre a prop, em temo. Ni sense música, potser precisament perquè com diu l'Esther «és un plaer, un estat d'ànim, una i mil sensacions...».

Ni sense la xocolata...

Ja paro. Bon cap de setmana a tothom!

Ferran

Anònim ha dit...

Potser si que tens raó. Tinc llibres, DVD's, etc. que estàn en un prestatge esperant el seu torn i que per un moment em van semblar tan necessaris que vaig sortir volant a buscar-los. És una mica com alló de que el que més dessitges és per que no ho tens encara i un cop conquerit ja perd part de l'interès, no?
Bé, no sé si m'explico...

Anònim ha dit...

Els experts en "nosépasquè" diuen que totes aquestes coses "suposadament necessàries" són excuses per no pensar en la mort.

Anònim ha dit...

La mort tampoc és necessària, Messe. Jo vull viure per sempre...

namaga ha dit...

en la mort? messe? o en l'avorriment?


cosa necessària: les meves ulleres

Anònim ha dit...

Ara hi ha gent que s'opera per no haver de portar ulleres...
Namaga, ja has sortit del cul de sac?

Anònim ha dit...

Ara hi ha gent que s'opera per no haver de portar ulleres...
Namaga, ja has sortit del cul de sac?

Anònim ha dit...

En l'avorriment? Namaga? O en coses que ens fan por o pal?

Ester: és que jo no em penso morir, passo, ja he decidit que no!

namaga ha dit...

encara hi estic a dins Esther, vols venir?
sii dona, que jugarem i la farem grossa!

messe, ummm, aleshores és vital buscar-se passions "necessàries" ... i en algunes ocasions
per deixar de banda altres cavòries.
tu tens blog, messe? és que m'encantaria llegir-te mooolt més, a Ca la Tarongera s'hi està prou bé eh!
però només ens convida a cafè i 1 sucre,
no pas a 2 :DDD

Anònim ha dit...

No tinc bloc, m'agradaria, però la tecnologia no és el meu!És fàcil de fer?
Trobo que sí, que s'hi està bé, a més a més l'olor dels tarongers m'encanta!

Anònim ha dit...

Ei! que esteu convidats a tot el café que vulgueu...
Namaga, has donat en el clau: les passions són necessàries. Són el que fa que el mon es mogui...
Au, Messe, anima't que no és difícil. Jo ni tant sols tinc internet a casa...

namaga ha dit...

si, Messe anima't així podrem fer moltes
més converses de taula!

Esther, un cigaló si et plau!

Anònim ha dit...

Amb sucre de canya?

namaga ha dit...

canya de sucre, mousse de iogurt,
bamboo ets tu ...

:)


bon cap de setmana,
visca Antònia Font

Esther ha dit...

Ara ja no ets al cul de sac!
Namaga, ets dins d'un batiscaf!!!

Bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Very nice site! Top rated vacuum cleaners Vehicle navigation software Hexametaphosphate allergies Canadian nexium rx 9cheap weight loss pill Dramatic arts scholarship class a fire alarm circuits developer philadelphia web Arrow sewing cabinets Forum peugeot 405 Meridia 2bdiet 2bdrug Compact portable ice machines vacuum cleaners best performing Hot dog slot machine secondary use of vacuum cleaners

Anònim ha dit...

naucil veliko