12 de gener 2007



HAPPY BIRTHDAY


No se si va ser per l’enveja de veure com sortien blogs interessants de sota les pedres o el pensar que crear un blog era una cosa fàcil.

Em vaig equivocar.

Bé, no del tot per que fer el blog va ser força fàcil però els problemes van venir desprès, quan va tocar mantenir-lo.

Jo tenia ganes de fer-lo interessant, volia parlar dels llibres que llegeixo, de les pel•lícules que veig, de les òperes que m’agraden, etc.

Volia que fos com els blogs que m’agraden, els que llegeixo cada mati només encendre l’ordinador.

No ha pogut ser.

Dia rere dia m’he trobat que totes les bones idees se m’esborraven només posar-me davant de la pantalla. I no és que les muses m’hagin abandonat, no. És que ni tan sols han passat pel Jardí.

De totes maneres, puc dir que ha estat una experiència bona i que penso continuar cuidant el Jardí (a veure si algun dia volen venir les muses).

De moment però he pensat en agafar-me unes mini-vacances i me’n vaig uns dies a un lloc ben divertit.



Fins ara...





 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eshter, moltes felicitats un any de jardinera, que bé, a mi ja m'agrada el teu raconet tan ben cuida't i apa! bones mini-vacances, ja et regaré les plantes i el taronger!
Jo crec que aquest màgic lloc hi trobaràs les muses... ;)

namaga

Marc ha dit...

Bon anyeeeeeeeeet!!

Esther, per què fer un blog com els dels demés? A mi m'agrada el teu jardí, a part de les entrades, m'encanta el seu... zen? No se si és la paraula, però ja és ben acollidor. I no se si no t'hi has fixat... però has anat creixent, i això te a veure amb les muses, que s'han deixat un poc del seu pols màgic per aquí.

Un petonet ben gran i molt bones vacances!! (Torna, eh!!)

Anònim ha dit...

un anyet.... quanta joventud queda per endavant!!!!