03 de març 2006


MOLESKINE


A simple cop d’ull pot semblar una llibreta normal i corrent, fins hi tot senzilla.
Però no és així. Quan anomenes una Moleskine sempre hi ha algú que n’ha sentit a parlar.
Serveixen per apuntar-hi pensaments, fer-hi dibuixos, descriure paisatges, explicar anècdotes de viatges. Son còmodes de portar, tenen una goma per mantenir-la tancada, una butxaca interior per guardar papers, una cinta per marcar les pàgines, caben a qualsevol butxaca i no s’espatllen fàcilment...
No sé que és però alguna cosa diferent deuen de tenir quan els qui les proven ja no poden tornar a fer servir cap altre.
I si no que els preguntin a Van Gogh, Chatwin, Hemingway, Matisse, Luis Sepúlveda, Céline i Javier Marias, entre altres.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

just quan vaig ser a londres en vaig comprar una del tipus storyboard, i m'encanta!!! a Barcelona se'n poden trobar a la llibreria Altaïr, allà a la gran via, molt a prop de plaça universitat...

Anònim ha dit...

I al FNAC, a la Casa del Libro, a la llibreria Guia, a Raima, etc...

Marc ha dit...

Oh, n'hi ha a molts llocs!! Aquestes modes... també m'hi apuntaré, i espero seguir quan s'acabi la moda ;) Petonets

Anònim ha dit...

Enganxen molt, aquestes llibretes... A més, no només n'hi ha per escriure sobre viatges, etc. si no que també n'hi ha tipus agenda o per apuntar els telèfons.
L'unic problema és que son un xic cares...

namaga ha dit...

bé, sempre te les pots fer regalar!

Anònim ha dit...

Namagueta, és un plaer veure't pel meu jardi...
I tens raó amb això de regalar-les. Jo, de fet, en regalo una cada any i m'amago dins de la butxaqueta interior per que se m'emporti de viatge...

namaga ha dit...

haaa haa haaa,
brillant idea Esther!

Anònim ha dit...

És brillant però el millor és que la persona a qui li regalo no se m'emporta dins de la moleskine si no que se m'emporta dins del seu cor...

Marc ha dit...

I això val molt més que el que ha costat la Moleskine, que no té preu a l'hora de ser regal :)

Anònim ha dit...

És clar que si, Diguem-ne. Res té preu si tu estàs disposat a pagar-lo i el que realment compta és que se m'emporti però molt més encara que sempre vulgui tornar on jo estic...

namaga ha dit...

vostè és poeta?

Anònim ha dit...

Qui? Jo? nooooo... només sòc una adulta amb ànima adolescent que estima com si fos el primer amor... (i que es deixa estimar de la mateixa manera...)

Marc ha dit...

El millor que pots fer, doncs :) Estima i deixa que t'estimin sempre :) Petonets

Anònim ha dit...

Gràcies, Diguem-ne. Et dic el mateix... :)